Text

8:23 PM - tiny: you used to square off his chin a lot so i’ve been doing that
8:23 PM - tiny: im still not really sure what his nose is supposed to look like either
8:23 PM - b: lol i
8:24 PM - b: ive been rounding his chin more because it seemed closer to how you drew him 2 me
8:24 PM - tiny: l
8:24 PM - tiny: ol
8:24 PM - b: hes got a kind of skinny nose, straight
8:24 PM - b: idk how to draw that from the front
8:25 PM - tiny: if it’s a skinny nose u kinda make the line implying his nose p wide
8:25 PM - b: i guess???
8:26 PM - b: i guess never mind that then
8:26 PM - b: i dont know how to give you instructions because i dont know how to draw faces myself

Photo Set

spider gremlins

Link

BIG GRAND GIVEAWAY!!

blumalou:

Reblog for a chance to win your choice of one of the following…

  • $25 worth of take-out food!
  • $25 Neocash
  • $25 worth of Flight Rising Gems
  • One item of Neopets Merchandise worth up to $25 (not including shipping)
  • Up to $15 worth of ~*Candy*~
  • An item on Neopets worth…
Source: blumalou
Photo Set

skdaffle:

cosmicshoyru:

skdaffle:

COLOR ME! 8D

their name is MoonFire and they are my bby dragon bug that someone gift-traded me ;v; i need help coming up with cool colors/markings tho„ Moon makes me think night colors/blues/purples, Fire makes me think blue-fire„ markings im at half a lose for„ nothing too complicated plz QwQ

im just still giddy„ i had been asking this person what they were seeking for him and we went back and forth a few times and they finally were just like I think u’d b perf for him, im not rlly doin anything and your so-far offer is good enough to get me what i still want so yea

color him up if u want? send to me here or on neo idc n_n

edit: added what my train of thought was „ still not sold on the marking tho

i love coloring so i had to give it a shot

GORGEOUS OMG THE GLOWS AAAAH

also to tinybeasts just set it to multiply and go color crazy on a layer under it

just like

apply this to ur current design cuz i suck at redrawing things

(glowy pawpads)

Source: skdaffle
Photo

):

Photo
Photo

sexual dimorphism

Photo
i have forgotten how to draw people

i have forgotten how to draw people

Photo
Photo

maybe someday he’ll have a name